Σύσκεψη με ομάδες παροχών του ΓεΣΥ πραγματοποίησε ο Υπ. Υγείας
Σύσκεψη με αντιπρόσωπους του Συνδέσμου Φαρμακευτικών Εταιρειών Κύπρου (ΣΦΕΚ), της Κυπριακής Ένωσης Φαρμακευτικών Εταιρειών Έρευνας και Ανάπτυξης (ΚΕΦΕΑ) και του Παγκύπριου Συνδέσμου Παρασκευαστών Γενερικών Φαρμάκων (ΠΑΣΥΠΑΓΕΦ), στην παρουσία εκπροσώπων του Οργανισμού Ασφάλισης Υγείας (ΟΑΥ), πραγματοποίησε την Τετάρτη (17/7), στο πλαίσιο σειράς συναντήσεων με τις ομάδες παρόχων του ΓεΣΥ, ο Υπουργός Υγείας Κωνσταντίνος Ιωάννου.



