Κατάχρηση αδειών ασθενείας: «Θα πρέπει να ενεργοποιούνται τα κατάλληλα μέτρα για την καταστολή του φαινομένου»
Την εφαρμογή των κανονισμών για τις μεμονωμένες, όπως αναφέρει, περιπτώσεις κατάχρησης του δικαιώματος άδειας ασθενείας, ζητά με ανακοίνωσή της η Παγκύπρια Συντεχνία Δημοσίων Υπαλλήλων (ΠΑΣΥΔ.Υ)



