ΛΕΜΕΣΟΣ: Ιδιοκτήτης εταιρίας κατάγγειλε υπάλληλο του για κλοπή- 1.000.000 σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του το ποσό που ζημίωσε την επιχείρηση 37χρονος
Το κατώφλι του ΤΑΕ Λεμεσού πέρασε το μεσημέρι της Τετάρτης 21/2 ιδιοκτήτης εταιρίας που ασχολείται με την ανάπτυξη λογισμικού, καταγγέλλοντας πως πρώην υπάλληλος του αντέγραφε λογισμικό της εταιρίας και στη συνέχεια το πωλούσε σε υφιστάμενους αλλά και υποψήφιους πελάτες.



