Τρία ξενοδοχεία στα κατεχόμενα τέθηκαν σε καραντίνα
Τρία ξενοδοχεία στην κατεχόμενη Αμμόχωστο, ένα εκ των οποίων το ξενοδοχείο Σάλαμις, τέθηκαν την Τρίτη 10/3 σε καραντίνα, μετά και το πρώτο επιβεβαιωμένο κρούσμα κορωνοϊού, στα κατεχόμενα, που αφορά σε γυναίκα τουρίστρια από τη Γερμανία.



