Αρχίζει ο εργαστηριακός έλεγχος 10,000 εργαζομένων που επαναδραστηριοποιήθηκαν στην β' και γ΄φάση
Αρχίζει από τη Δευτέρα (15/6) το πρόγραμμα για τον εργαστηριακό έλεγχο 10,000 εργαζόμενων σε χώρους/επιχειρήσεις που επαναδραστηριοποιήθηκαν στο πλαίσιο της β' και γ' φάσης της στρατηγικής για σταδιακή άρση των περιοριστικών μέτρων.



