Ρωτήθηκε ο Νίκος Οικονομόπουλος ποια είναι η γνώμη του για την τεκνοθεσία από τα ομόφυλα ζευγάρια. Και απάντησε.
Προσπερνάμε βέβαια το γεγονός ότι ο γνωστός προβοκάτορας Λιάγκας ρώτησε τον γνωστό για τις ακραία συντηρητικές (και αναχρονιστικές) απόψεις τραγουδιστή για ένα θέμα που ουδόλως τον αφορά ή έχει την παραμικρή σχέση με την καριέρα του αλλά με στόχο το triggering και τα νούμερα-για-τα-νούμερα και μάλιστα στη νεκρή από θέματα εορταστική περίοδο (παλιά καραβάνα στο είδος ο οικοδεσπότης του “Πρωινού”) και μένουμε βέβαια στην απάντηση του καλλιτέχνη:
«Εγώ προσωπικά δεν συμφωνώ, αλλά αυτή είναι η άποψή μου. Είναι ένα κομμάτι που εγώ προσωπικά δεν το δέχομαι. Έχει να κάνει με το θέμα της πίστης, είναι θέμα δικό μου… Πιστεύω ότι ένα παιδί χρειάζεται τη μαμά και τον μπαμπά, αυτό έχει ορίσει η φύση μας. Τώρα από εκεί και έπειτα τους νόμους στα χαρτιά τους βάζουν οι άνθρωποι, οπότε ας πάρει το κρίμα στον λαιμό του ο νομοθέτης».
Δεν περιμέναμε τίποτα λιγότερο ή διαφορετικό από τον καλλιτέχνη που δεν αντέχει τη γυναίκα πάνω απ’ αυτόν και την περιμένει να σηκώνει το πιάτο απ’ το τραπέζι (συνήθως ο σεξισμός πάει πακέτο με ρατσισμό και ομοφοβία) όμως όσο κι αν διαφωνώ μαζί του σε κάθε λέξη, βρίσκω την απάντησή του λιγότερο προσβλητική ή εμπρηστική από εκείνες ανθρώπων που όφειλαν να γνωρίζουν καλύτερα και με αξιώματα ή πόστα περισσότερο επιδραστικά από αυτό του λαϊκού τραγουδιστή πίστας που διασκεδάζει ανθρώπους που απ’ το μεθύσι δεν θυμούνται ούτε το όνομά τους πόσο μάλλον τις απόψεις του για την τεκνοθεσία από γκέι ζευγάρια. Τουλάχιστον αυτός δεν έβρισε, μείωσε ή απαξίωσε κάποιον, απλά εξέφρασε μια γνώμη που του ζητήθηκε, άσχετα αν αυτή πηγάζει από την άγνοια, την προκατάληψη και τις φοβίες του, απόρροια της θρησκοληψίας του (ποτέ δεν παύει να με εντυπωσιάζει η εχθρότητα στο όνομα της... χριστιανικής αγάπης). Βέβαια όποιος ένιωσε ότι προσβλήθηκε από τις δηλώσεις του Νίκου Οικονομόπουλου μπορεί να μην κατεβάσει ξανά τραγούδι του ή να μην ξαναπατήσει σε live του, αν και μεταξύ μας δεν θα έπαιρνα και τόσο σοβαρά (ή προσωπικά) τα λόγια του, τραγουδιστής είναι, μας ενδιαφέρει να λέει πιασάρικα σουξεδάκια και να κάνει κέφι στις συναυλίες και το μαγαζί του, δεν θα τον ακολουθούμε τυφλά σαν αρχηγό αίρεσης. Επίσης έχει κάθε δικαίωμα να του απαντήσει κατάλληλα, προσωπικά πιστεύω πως η ρητορική μίσους (έστω και στην πιο ήπια μορφή της) δεν πρέπει να μένει αναπάντητη.
Από την άλλη τα διάφορα online καλέσματα σε μποϊκοτάζ του καλλιτέχνη και οικονομική καταστροφή του “για να μάθει” έρχονται σε πλήρη αντίθεση με τα πιστεύω και τις αξίες του υποτίθεται προοδευτικού χώρου απ’ όπου προέρχονται. Τις ίδιες μέρες η ηθοποιός Θάλεια Ματίκα είπε σε συνέντευξή της ότι “το μεταναστευτικό θα γίνεται ακόμα μεγαλύτερο πρόβλημα αν, μέσω της ελληνικής παιδείας και της κουλτούρας, δεν αφομοιώσουμε τους μετανάστες μας. Αν δεν καταφέρουμε να τους ενσωματώσουμε. Θα παραμείνουμε μια ρατσιστική κοινωνία, αν δεν δώσουμε βάση στην εκπαίδευση των παιδιών τους». Και πρόσθεσε: “Και οι Έλληνες όταν πήγαμε στην Αμερική ήμασταν από τους πιο βίαιους λαούς μετά τους Τούρκους. Επειδή, λοιπόν, και οι παππούδες μας ήταν μετανάστες ή πρόσφυγες, πρέπει να έχουμε μεγαλύτερη ευαισθησία. Αν και σήμερα πάλι οι Έλληνες γίναμε μετανάστες, αλλά με πτυχία. Η Ελλάδα λόγω της γεωγραφικής της θέσης πάντα θα δέχεται ξένους. Το θέμα είναι πώς δέχεσαι και πώς αφομοιώνεις το ξένο μέσα από τις ευκαιρίες που δίνεις για να αγαπήσει την Ελλάδα, ώστε να μη θεριέψει το μίσος ή ο φανατισμός». Μαντέψτε. Εκτός από το καθιερωμένο βρισίδι και τις ευχές για βιασμό, ο ακροδεξιό όχλος ζήτησε το κεφάλι της επί πίνακι. Να απολυθεί, να αποκλειστεί, να μην ξαναδουλέψει “για να μάθει η λαθρολάγνα”.
Βλέπετε καμιά διαφορά; Οι πρώτοι βέβαια θα πουν “εμείς έχουμε δίκιο” γιατί όταν είσαι αυτόκλητος social justice warrior θεωρείς ότι διαθέτεις το ηθικό πλεονέκτημα (που έχει χρεοκοπήσει εδώ και δεκαετίες) και το αποκλειστικό προνόμιο να ζητάς ή να προκαλείς την οικονομική καταστροφή ενός καλλιτέχνη με τον οποίο διαφωνείς και την ίδια ώρα κατηγορείς τους ακροδεξιούς για... καταπίεση, καταπάτηση και ανελευθερία! Ουσιαστικά χρησιμοποιείται η ίδια ακριβώς μέθοδος με την κάθε πλευρά να θεωρεί ότι δικαιούται να το κάνει επειδή βρίσκεται στη σωστή πλευρά της ιστορίας. Για την εχμ.. ιστορία, στη σωστή πλευρά της βρίσκεται η Ματίκα και όχι ο Οικονομόπουλος αλλά δεν μπορώ καν να διανοηθώ να πάθει οποιαδήποτε ζημιά ο τελευταίος για τις απόψεις του - πόσο μάλλον όταν εγώ ο ίδιος έχω ζήσει στο πετσί μου τη λογοκρισία, τον εκφοβισμό και τις εισηγήσεις/προσταγές για απόλυσή μου περισσότερες φορές απ’ όσες θέλω να θυμάμαι.
Οι κρεμάλες στην πλατεία, οι τσουγκράνες και δάδες και το ρίξιμο στην πυρά είναι συνυφασμένα με την ακροδεξιά, τη συντήρηση, τη θρησκοληψία, τον σκοταδισμό, την οπισθοδρόμηση γενικότερα - κι εκεί πρέπει να μείνουν. Αυτή είναι η διαφορά μας και όχι απλά δηλώνοντας αντιφά, woke ή SJW.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ:
• Κλάδος σκυροδέματος: Πιο αποφασιστική κυβερνητική διαμεσολάβηση ζητούν οι εργαζόμενοι
• Παγκόσμιος συναγερμός: Αποκολλήθηκε μέρος του Ήλιου - Τι σημαίνει αυτό για τον πλανήτη μας
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις