Έχασε τον έλεγχο της μοτοσικλέτας του και κατέληξε στο Νοσοκομείο 18χρονος - Σοβαρή η κατάστασή του

Έχασε τον έλεγχο της μοτοσικλέτας του και κατέληξε στο Νοσοκομείο 18χρονος - Σοβαρή η κατάστασή του

Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε τα ξημερώματα της Δευτέρας (24/7), στην Αγία Νάπα με αποτέλεσμα τον τραυματισμό ενός 18χρονου τουρίστα.

Σύμφωνα με την Αστυνομία, γύρω στις 1:30 το πρωί, οδηγός τετράτροχης μοτοσικλέτας απώλεσε τον έλεγχό της καθώς έβγαινε από τον κυκλικό κόμβο με αποτέλεσμα να χτυπήσει στο διαχωριστικό του δρόμου και να ανατραπεί.

Στο σημείο έσπευσαν μέλη της Αστυνομίας και ασθενοφόρο για να μεταφέρει τον 18χρονο στο Νοσοκομείο.

Ο νεαρός φέρει θλαστικά τραύματα στα πόδια και στην κοιλιά, ενώ κρατήθηκε για νοσηλεία αφού η κατάστασή του κρίνεται ως σοβαρή.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο 18χρονος έφερε προστατευτικό κράνος.

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό

Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό

Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.