Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Σύμφωνα με ανακοίνωσή του τουρκικού ΥΠΕΞ, ο Υφυπουργός Εξωτερικών, πρέσβης Σεντάτ Ονάλ θα επισκεφθεί την Ουάσιγκτον στις 16-17 Σεπτεμβρίου 2021 και θα συναντηθεί με την Αναπληρώτρια Υπουργό Εξωτερικών, Γουέντι Σέρμαν και την Υφυπουργό Εξωτερικών, αρμόδια για Πολιτικές Υποθέσεις, Βικτώρια Νούλαντ.
Οι διμερείς σχέσεις, περιφερειακά ζητήματα και διεθνείς εξελίξεις σχεδιάζεται να συζητηθούν στο πλαίσιο των περιεκτικών πολιτικών διαβουλεύσεων που θα διεξαχθούν ανάμεσα στις αντιπροσωπείες κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, αναφέρεται στην ανακοίνωση.
ΑΠΟ ΚΥΠΕ
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




