«Ευχαριστημένος από τα πρώτα 70 λεπτά» (μίλησε και για Βεσελόφσκι)
Ο Σάββας Πουρσαϊτίδης μίλησε στην καθιερωμένη συνέντευξη τύπου. Ο Ελλαδίτης τεχνικός μετά την ήττα της ομάδας του από την ΑΕΛ, δήλωσε ότι έμεινε ευχαριστημένος στα πρώτα 70λεπτά του παιχνιδιού.



