Έντονες αποδοκιμασίες σε διαιτητές και βοηθούς
Παράπονα από τη διαιτησία του Α΄ ημιχρόνου στον αγώνα με την Έβερτον, είχαν οι άνθρωποι του Απόλλωνα, αλλά και ο κόσμος της Λεμεσιανής ομάδας, ο οποίος αποδοκίμασε έντονα τους διαιτητές, αλλά και τους βοηθούς, κατά την αποχώρηση τους για τα αποδυτήρια, μετά τη λήξη του πρώτου 45λεπτου.



