Καταγγελία πολίτη στη Λάρνακα: Κινδύνεψε να πέσει σε υπόνομο - «Γλίτωσα τελευταία στιγμή» - Η απάντηση του Δημάρχου

Καταγγελία πολίτη στη Λάρνακα: Κινδύνεψε να πέσει σε υπόνομο - «Γλίτωσα τελευταία στιγμή» - Η απάντηση του Δημάρχου

Πολίτης κινδύνεψε να πέσει σε υπόνομο καθώς περπατούσε σε πεζοδρόμιο. Συγκεκριμένα χαλασμένη σχάρα αποχέτευσης όμβριων υδάτων, αποτελούσε κίνδυνο για περαστικούς σε κεντρικό σημείο της Λάρνακας.

Η καταγγέλλουσα, δημοσίευσε με ανάρτηση της φωτογραφία από το σημείο, προσθέτοντας σε ετικέτα το Δήμαρχο Λάρνακας, Ανδρέα Βύρα.

Στην εν λόγω ανάρτηση απάντησε και δημοτικός Σύμβουλος, ο οποίος ανέφερε ότι θα επιληφθεί του θέματος.

 

Λίγες ώρες αργότερα, ο ίδιος ο Δήμαρχος Λάρνακας, Ανδρέας Βύρας, απάντησε με μια φωτογραφία στην ανάρτηση της καταγγέλλουσας. Στη φωτογραφία απεικονιζόταν η άμεση επιδιόρθωση της σχάρας.

Οι άμεσες ενέργειες από το προσωπικό του Δήμου, άφησαν ικανοποιημένη τόσο την καταγγέλλουσα όσο και τους συχνούς περαστικούς της περιοχής.

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Πρώτη συνεδρία με Φειδία και Οδυσσέα στο Εθνικό Συμβούλιο - Απών ο Αναστασιάδης - Φωτογραφίες

Πρώτη συνεδρία με Φειδία και Οδυσσέα στο Εθνικό Συμβούλιο - Απών ο Αναστασιάδης - Φωτογραφίες

Ξεκίνησε γύρω στις 10.00 η συνεδρία του Εθνικού Συμβουλίου, υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Νίκο Χριστοδουλίδη, η πρώτη συνεδρία του σώματος με τη νέα του σύνθεση, μετά τις βουλευτικές εκλογές του περασμένου Μαΐου.

BEST OF TOTHEMAONLINE