Αυτός είναι ο νέος κατώτατος μισθός στα κατεχόμενα

Αυτός είναι ο νέος κατώτατος μισθός στα κατεχόμενα

Στις 24.000 ΤΛ ή περίπου 770 ευρώ καθορίστηκε τελικά ο νέος κατώτατος μισθός στα κατεχόμενα.

Σύμφωνα με το ΓΤΠ, ο τ/κ Τύπος αναφέρει ότι η «επιτροπή καθορισμού ελάχιστου μισθού» καθόρισε τον κατώτατο μισθό στις 27.587 τουρκικές λίρες μεικτά και 24.000 ΤΛ καθαρά.

Η απόφαση ελήφθη ομόφωνα και ο νέος κατώτατος μισθός ισχύει από την 1η Ιανουαρίου 2024.

Πηγή: ΚΥΠΕ

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

ΠτΔ μετά τη συνάντηση: «Στόχος διευρυμένη συνάντηση πριν από το τέλος του 2026 - Παραμένει στο τραπέζι το ζήτημα των Κοκκίνων»

ΠτΔ μετά τη συνάντηση: «Στόχος διευρυμένη συνάντηση πριν από το τέλος του 2026 - Παραμένει στο τραπέζι το ζήτημα των Κοκκίνων»

Θετικό βήμα προς την κατεύθυνση της επανέναρξης των διαπραγματεύσεων για το Κυπριακό χαρακτήρισε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Νίκος Χριστοδουλίδης, τη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε με την Προσωπική Απεσταλμένη του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών, Μαρία Άνχελα Ολγκίν, και τον Τουρκοκύπριο ηγέτη, Τουφάν Έρχιουρμαν.

BEST OF TOTHEMAONLINE