Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Η Χριστιάνα Αριστοτέλους, μετά τους τίτλους τέλους της τελευταίας εκπομπής έκανε μία ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, θέλοντας να εκφράσει, για ακόμη μία φορά, τα συναισθήματά της.
“Κάθε χρόνο τα ίδια συναισθήματα… ανάμεικτα..κάθε φόρα που ολοκληρώνεται η σεζόν. Απολογισμός… αυτοκριτική… χαρά..και γεμάτη όμορφα συναισθήματα κάνοντας αυτό που πραγματικά αγαπώ...νοιώθω ευλογημένη! σε 40 μέρες ξανά μαζί live on air!! Ευχαριστώ πολύ για την αγάπη σας κ την υποστήριξη σας..!!”, έγραψε χαρακτηριστικά η παρουσιάστρια.
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




