Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

«Ντέρμπι. Ήταν ένα δυνατό παιχνίδι. Δεν είχαμε πολλές, αλλά είχαμε κάποιες ευκαιρίες. Είναι δίκαιη η ισοπαλία. Αυτά είναι τα ντέρμπι, δεν μπορείς να περιμένεις πολλές ευκαιρίες. Ήρθαμε να κερδίσουμε, δεν είμαστε ευχαριστημένοι με την ισοπαλία. Περιμένουμε αυτά τα παιχνίδια στα πλέι οφ. Τη Δευτέρα έχουμε το δικό μας ντέρμπι και πρέπει να είμαστε έτοιμοι για τη μάχη».
The post Κέρκεζ: «Ήρθαμε να κερδίσουμε και δεν είμαστε ευχαριστημένοι» appeared first on Thema Sports.
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




