Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

«Ήταν ένα ντέρμπι σήμερα. Πιστεύω ότι σήμερα κάναμε αρκετά για να πάρουμε τους τρεις βαθμούς, Είχαμε ευκαιρίες καλές όμως δυστυχώς δεν τις αξιοποιήσαμε και μπορούσε στο τέλος να χάσουμε. Πιστεύω ότι κάναμε ένα καλό παιχνίδι απέναντι σε μια καλή ομάδα που διεκδικεί το πρωτάθλημα μαζί μας. Βλέπουμε το επόμενο παιχνίδι με την ΕΝΠ, θα πάμε εκεί για να κερδίσουμε».
The post Τιμούρ: «Όλο το πρωτάθλημα είναι μπροστά μας – Μπορούμε να καλύψουμε τη διαφορά» appeared first on Thema Sports.
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




