Η αθώα καθημερινή συνήθεια που αυξάνει τον κίνδυνο καρκίνου

Η αθώα καθημερινή συνήθεια που αυξάνει τον κίνδυνο καρκίνου

Οι μεγαλύτεροι ένοχοι για την εμφάνιση καρκίνου μέχρι τώρα ξέραμε πως είναι το αλκοόλ και το τσιγάρο. Σύμφωνα με νέα μελέτη που δημοσιεύθηκε Journal of Cancer όμως και τα πολύ καυτά ροφήματα μπορούν να αυξήσουν τις πιθανότητες πάθησης από καρκίνο.

Οι επιστήμονες παρακολούθησαν τις συνήθειες 50.000 ατόμων για 10+ χρόνια. Οι συμμετέχοντες ρωτήθηκαν για τις προτιμήσεις τους στο τσάι. Αυτοί που απάντησαν πως πίνουν 700ml τσάι τη μέρα (3 φλιτζάνια) και το προτιμούν… καυτό (40 βαθμοί Κελσίου ή παραπάνω) είχαν 90% περισσότερες πιθανότητες να εμφανίσουν καρκίνο του οισοφάγου.

Ο Dr. Farhad Islami, επικεφαλής της έρευνας, είπε σε συνέντευξή του πως συμβουλεύει τους λάτρεις του τσαγιού να περιμένουν λίγο να κρυώσει πριν το πιούν.

ΠΗΓΗ olivemagazine.gr

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

ΠτΔ: Νέα προοπτική στο Κυπριακό, 52 χρόνια μετά την εισβολή - «Το status quo δεν μπορεί να είναι το μέλλον μας»

ΠτΔ: Νέα προοπτική στο Κυπριακό, 52 χρόνια μετά την εισβολή - «Το status quo δεν μπορεί να είναι το μέλλον μας»

Πενήντα δύο χρόνια συμπληρώνονται σήμερα από τη δεύτερη φάση της τουρκικής εισβολής στην Κύπρο, με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Νίκο Χριστοδουλίδη να τονίζει ότι ο τερματισμός της κατοχής, η απελευθέρωση και η επανένωση της πατρίδας παραμένουν ύψιστη εθνική προτεραιότητα.

BEST OF TOTHEMAONLINE