ΕΛΛΑΔΑ - ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Ασθενείς το «έσκασαν» από νοσοκομείο της Αττικής – Συναγερμός στην ΕΛ.ΑΣ.

ΕΛΛΑΔΑ - ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Ασθενείς το «έσκασαν» από νοσοκομείο της Αττικής – Συναγερμός στην ΕΛ.ΑΣ.

Συναγερμός έχει σημάνει στην ΕΛ.ΑΣ., καθώς το μεσημέρι της Τρίτης 22/09, δύο ασθένειες θετικοί στον κοροναϊό το «έσκασαν» από το νοσοκομείο «Σωτηρία» όπου νοσηλεύονταν.

Σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται για έναν 24χρονο από το Πακιστάν κι έναν 41χρονο από το Μπαγκλαντές, οι οποίοι πριν από περίπου μια εβδομάδα είχαν μεταφερθεί από το «Ιπποκράτειο» στην 10η πνευμονολογική κλινική του νοσοκομείου «Σωτηρία».

Ωστόσο, το μεσημέρι της Τρίτης διέφυγαν της προσοχής των γιατρών και εξαφανίστηκαν.

Για το περιστατικό ενημερώθηκε η ΕΛ.ΑΣ. και είναι σε εξέλιξη αναζητήσεις για τους δύο, καθώς υπάρχει κίνδυνος μετάδοσης του ιού

Πηγή: In.gr

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

ΠτΔ: «Ενδεχομένως νέο Εθνικό Συμβούλιο στις αρχές Ιουλίου - Δεν επηρεάζει τις προσπάθειες στο Κυπριακό η παραίτηση Στάρμερ»

ΠτΔ: «Ενδεχομένως νέο Εθνικό Συμβούλιο στις αρχές Ιουλίου - Δεν επηρεάζει τις προσπάθειες στο Κυπριακό η παραίτηση Στάρμερ»

Εποικοδομητική χαρακτήρισε απόψε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Νίκος Χριστοδουλίδης, τη σημερινή, πρώτη υπό τη νέα σύνθεση του, σύσκεψη του Εθνικού Συμβουλίου.

BEST OF TOTHEMAONLINE