ΚΥΠΡΟΣ - ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Συνολικά πέντε ασθενείς νοσηλεύονται στο Νοσοκομείο Αναφοράς

ΚΥΠΡΟΣ - ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Συνολικά πέντε ασθενείς  νοσηλεύονται στο Νοσοκομείο Αναφοράς

Πέντε ασθενείς με κορωνοϊό νοσηλεύονται την Τρίτη (26/5)  στο Γενικό Νοσοκομείο Αμμοχώστου, που λειτουργεί ως Νοσοκομείο Αναφοράς.

Από τα πέντε άτομα, ένα πρόσωπο νοσηλεύεται στη Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας αφού χρειάζεται πιο στενή παρακολούθηση, ενώ σύμφωνα με τους θεράποντες ιατρούς, η κατάσταση της υγείας των ασθενών είναι καλή.

Σημειώνεται ότι από τις 11 Μαρτίου όταν άρχισε τη λειτουργία του το Νοσοκομείο Αναφοράς, έγιναν μέχρι σήμερα 147 εισαγωγές και δόθηκαν 128 εξιτήρια σε ασθενείς που αποθεραπεύτηκαν και επέστρεψαν στο σπίτι τους.

Εν τω μεταξύ στο Κέντρο Αποκατάστασης Eden Resort στην Τερσεφάνου φιλοξενούνται σήμερα μόνο δέκα άτομα, τα οποία θα παραμείνουν μέχρι την πλήρη αρνητικοποίησή τους.

ΑΠΟ ΚΥΠΕ

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Νέα βήματα στο Κυπριακό μετά την ενημέρωση Ολγκίν στον Γκουτέρες - Στο επίκεντρο οι επαφές σε Κύπρο, Ελλάδα και Τουρκία

Νέα βήματα στο Κυπριακό μετά την ενημέρωση Ολγκίν στον Γκουτέρες - Στο επίκεντρο οι επαφές σε Κύπρο, Ελλάδα και Τουρκία

Για τα αποτελέσματα των επαφών της σε Λευκωσία, Αθήνα και Άγκυρα, ενημέρωσε τον Γενικό Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών, η προσωπική απεσταλμένη του για το Κυπριακό, Μαρία Άνχελα Ολγκίν.

BEST OF TOTHEMAONLINE