Σωματείο «Αδούλωτη Κερύνεια» : Σωστό βήμα το κλείσιμο των οδοφραγμάτων λόγω κορωνοϊού

Σωματείο «Αδούλωτη Κερύνεια» : Σωστό βήμα το κλείσιμο των οδοφραγμάτων λόγω κορωνοϊού

Το Σωματείο «Αδούλωτη Κερύνεια» καλεί την Κυβέρνηση όπως το «πρώτο σωστό βήμα το οποίο έκαμε με αφορμή τον  κορωνοϊό, δηλαδή το κλείσιμο τεσσάρων οδοφραγμάτων, να το διευρύνει και στο Κυπριακό, με ανάλογες προστατευτικές  ενέργειες, επανατοποθέτησης και αναθεώρησης πολιτικής, ώστε να καταπολεμήσουμε και τον κορωνοϊό της κατοχής, που επικρατεί  στα κατεχόμενα από το 1974».

Σε ανακοίνωσή του το Σωματείο αναφέρει ότι με αφορμή την πιο πάνω απόφαση της Κυβέρνησης, «τις τελευταίες μέρες γινόμαστε μάρτυρες γεγονότων τα οποία πρέπει να ανησυχούν όλους και από τα οποία οι συνέπειες είναι πολύ σοβαρές.
 
Προσθέτει ότι «απροκάλυπτα, αδικαιολόγητα και ακατανόητα η σωστή και ενδεδειγμένη απόφαση αυτή της Κυβέρνησης, υπέστη μια άνευ προηγουμένου πολύπλευρη επίθεση μέσα από την οποία καταβλήθηκε προσπάθεια υπονόμευσης του κύρους και του κυριαρχικού της δικαιώματος της, να ενεργεί και μάλιστα σωστά, επί θεμάτων ασφάλειας και υγείας των πολιτών της».

Από ΚΥΠΕ

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Κυπριακό: Στη Νέα Υόρκη κρίνονται τα επόμενα βήματα - Τι μεταφέρει η Ολγκίν στον Γκουτέρες

Κυπριακό: Στη Νέα Υόρκη κρίνονται τα επόμενα βήματα - Τι μεταφέρει η Ολγκίν στον Γκουτέρες

Στο γραφείο του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών μεταφέρεται σήμερα, το επίκεντρο των εξελίξεων στο Κυπριακό, καθώς η προσωπική του απεσταλμένη, Μαρία Άνχελα Ολγκίν, συναντάται στη Νέα Υόρκη με τον Αντόνιο Γκουτέρες για μια επαφή που θεωρείται καθοριστικής σημασίας για την πορεία της διαδικασίας τους επόμενους μήνες.

BEST OF TOTHEMAONLINE