Γιατί δεν πρέπει να πίνετε καφέ με άδειο στομάχι

Γιατί δεν πρέπει να πίνετε καφέ με άδειο στομάχι

Ο καφές είναι μία από τις πρωινές συνήθειες που αγαπούν πολλοί. Ισχυρίζονται, μάλιστα, πως αν δεν πιουν μια γουλιά καφέ το πρωί δεν μπορούν να λειτουργήσουν.

Ωστόσο, η κατανάλωση καφέ με άδειο στομάχι φαίνεται να έχει αρνητικά αποτελέσματα στο πεπτικό σύστημα, καθώς προκαλεί παραγωγή οξέος σε μεγαλύτερες ποσότητες με αποτέλεσμα να δημιουργεί πρόβλημα στο στο στομάχι. Επίσης, μπορεί να οδηγήσει σε καούρα και δυσπεψία. Ο Δρ. Ανταμ Σάιμον αναφέρει πως μπορεί να αυξήσει τα συμπτώματα άγχους και να αυξήσει τον καρδιακό ρυθμό, την ευερεθιστότητα και την αδυναμία εστίασης. Ο καφές, παρόλο αυτά, είναι ωφέλιμος για τον οργανισμό, καθώς σύμφωνα με έρευνες μεταξύ άλλων βελτιώνει τη μνήμη, μειώνει το ρίσκο εμφάνισης διαβήτης, έχει αντιοξειδωτικές δράσεις και προλαμβάνει την κατάθλιψη.   Πηγή: iefimerida.gr

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Θρίλερ με τον θάνατο του βρέφους στη Λεμεσό – «Μίλησε» αλλά δεν έδωσε απαντήσεις η νεκροτομή

Θρίλερ με τον θάνατο του βρέφους στη Λεμεσό – «Μίλησε» αλλά δεν έδωσε απαντήσεις η νεκροτομή

Στο «σκοτάδι» παραμένουν τα ακριβή αίτια της ανείπωτης τραγωδίας που συγκλονίζει το παγκύπριο, με τον αδόκητο χαμό του 12μηνου βρέφους στη Λεμεσό, το οποίο «έσβησε» μόλις δύο εικοσιτετράωρα πριν γιορτάσει τα πρώτα του γενέθλια.