Αποχώρηση-βόμβα από την εκπομπή της Μενεγάκη - Το μήνυμα στο Facebook

Αποχώρηση-βόμβα από την εκπομπή της Μενεγάκη - Το μήνυμα στο Facebook

Η τηλεοπτική σεζόν ολοκληρώθηκε για την Ελένη Μενεγάκη όμως όπως φαίνεται η επόμενη θα έχει απώλειες.

Και αυτό γιατί όπως σας ενημέρωσε το Youweekly.gr, οι αποχωρήσεις από την εκπομπή της θα είναι μαζικές. Συγκεκριμένα η πρώτη επίσημη αποχώρηση είναι αυτή της Τζωρτζέλας Κόσιαβα, η οποία θέλησε να ευχαριστήσει την παρουσιάστρια με ένα μήνυμα της στο Facebook.Συγκεκριμένα δημοσίευσε μια φωτογραφία, στην οποία ποζάρει αγκαλιά με την Ελένη Μενεγάκη και έγραψε στη λεζάντα της:

«Σε ευχαριστώ Ελένη για όλα αυτά που έμαθα και έζησα μαζί σου και με τη super ομάδα σου». Να τονίσουμε πως στο ξεκίνημα της σεζόν η Τζορτζέλα είχε σχεδόν καθημερινή παρουσία στο πάνελ της εκπομπής, με το πέρασμα του καιρού, οι εμφανίσεις της μπροστά από την κάμερα είχαν αραιώσει επικίνδυνα.







 

 

 

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Πρώτη συνεδρία με Φειδία και Οδυσσέα στο Εθνικό Συμβούλιο - Απών ο Αναστασιάδης - Φωτογραφίες

Πρώτη συνεδρία με Φειδία και Οδυσσέα στο Εθνικό Συμβούλιο - Απών ο Αναστασιάδης - Φωτογραφίες

Ξεκίνησε γύρω στις 10.00 η συνεδρία του Εθνικού Συμβουλίου, υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Νίκο Χριστοδουλίδη, η πρώτη συνεδρία του σώματος με τη νέα του σύνθεση, μετά τις βουλευτικές εκλογές του περασμένου Μαΐου.

BEST OF TOTHEMAONLINE