Ο Υπουργός Υγείας συγχαίρει τους νοσηλευτές Μονάδας Οξυγονοθεραπείας Νοσοκομείου Πάφου

Ο Υπουργός Υγείας συγχαίρει τους νοσηλευτές Μονάδας Οξυγονοθεραπείας Νοσοκομείου Πάφου

Ο Υπουργός Υγείας Γιώργος Παμπορίδης με γραπτή δήλωση που εξέδωσε χαιρετίζει την «υπεύθυνη και αλτρουιστική στάση», όπως αναφέρει, που τήρησαν οι νοσηλευτές της Μονάδας Κατάδυσης και Υπερβαρικής Οξυγονοθεραπείας του Νοσοκομείου Πάφου.

Οι νοσηλευτές, σημειώνει ο κ. Παμπορίδης, μεσούσης της διαπραγμάτευσης μισθολογικού αιτήματός τους, διέκοψαν την αποχή στην οποία είχαν κατέλθει και προσήλθαν στην υπηρεσία τους για να ανταποκριθούν σε σοβαρό καταδυτικό επεισόδιο, το οποίο προέκυψε σήμερα.

“Τέτοιες πράξεις περιποιούν τιμή τόσο στον Κλάδο των νοσηλευτών, αλλά και στο δημόσιο τομέα ευρύτερα και είναι άξιες συγχαρητηρίων. Μπράβο σας”, καταλήγει ο Υπουργός Υγείας.

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Κωνσταντίνος Λετυμπιώτης: Η Λευκωσία δεν αποδέχεται δημιουργικές ασάφειες στη βάση λύσης του Κυπριακού

Κωνσταντίνος Λετυμπιώτης: Η Λευκωσία δεν αποδέχεται δημιουργικές ασάφειες στη βάση λύσης του Κυπριακού

Η ολοκλήρωση της συνεδρίασης του Εθνικού Συμβουλίου υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Νίκο Χριστοδουλίδη, έστειλε σαφή μηνύματα τόσο για τις επιδιώξεις της ελληνοκυπριακής πλευράς όσο και για τα όρια των διαπραγματεύσεων.

BEST OF TOTHEMAONLINE