ΛΑΡΝΑΚΑ: Γυναίκα τα έπινε σε μπαράκι ενώ είχε μαζί της, την ανήλικη κόρη της –Έγινε «σκνίπα» και την μάζεψε η Αστυνομία

ΛΑΡΝΑΚΑ: Γυναίκα τα έπινε σε μπαράκι ενώ είχε μαζί της, την ανήλικη κόρη της –Έγινε «σκνίπα» και την μάζεψε η Αστυνομία

Πήγε να τα πιει σε μπυραρία και πήρε και την ανήλικη κορούλα της.

Σύμφωνα με την Αστυνομία, καταγγέλθηκε από θαμώνες μπυραρίας στην Ορόκλινη, πως 36χρονη βρισκόταν σε κατάσταση μέθης ενώ είχε μαζί της και την ανήλικη κόρη της.

Αστυνομικοί έσπευσαν στο συγκεκριμένο υποστατικό όπου διαπίστωσαν πως η 36χρονη ήταν σε κατάσταση μέθης ενώ το 12χρονο κορίτσι βρίσκονταν στο δρόμο μόνο του.

Η 36χρονη συνελήφθη και οδηγήθηκε  στον Αστυνομικό Σταθμό Ορόκλινης, εκεί μετέβησαν λειτουργοί του γραφείου Ευημερίας όπου και ανέλαβαν το ανήλικο παιδί. 

 

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

ΠτΔ: «Ενδεχομένως νέο Εθνικό Συμβούλιο στις αρχές Ιουλίου - Δεν επηρεάζει τις προσπάθειες στο Κυπριακό η παραίτηση Στάρμερ»

ΠτΔ: «Ενδεχομένως νέο Εθνικό Συμβούλιο στις αρχές Ιουλίου - Δεν επηρεάζει τις προσπάθειες στο Κυπριακό η παραίτηση Στάρμερ»

Εποικοδομητική χαρακτήρισε απόψε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Νίκος Χριστοδουλίδης, τη σημερινή, πρώτη υπό τη νέα σύνθεση του, σύσκεψη του Εθνικού Συμβουλίου.

BEST OF TOTHEMAONLINE