Εκστρατεία κατά των φαρμάκων από το Υπουργείο Υγείας - Μήπως σαμποτάρει την φαρμακευτική βιομηχανία;

Εκστρατεία κατά των φαρμάκων από το  Υπουργείο Υγείας - Μήπως σαμποτάρει την φαρμακευτική βιομηχανία;

Μια αφίσα που έπιασε το μάτι μας στον αυτοκινητόδρομο Λεμεσού - Λευκωσίας, προκάλεσε την έκπληξη μας! «Κρυολόγημα; Γρίπη; Πονόλαιμός; ΟΧΙ αντιβιοτικά! ... με ξεκούραση και φροντίδα θα γίνει καλά!» έγραφε η διαφημιστική πινακίδα στον αυτοκινητόδρομο!

Το πρώτο πράγμα που σκεφτήκαμε όταν είδαμε αυτή την αφίσα ήταν το εξής: «Άραγε σνομπάρει την φαρμακευτική βιομηχανία» η Κυπριακή Δημοκρατία και το Υπουργείο Υγείας, το οποίο είναι και «χορηγός» σε αυτή την καμπάνια;

Και αν ο πιο πάνω συνειρμός ισχύει, τότε αυτό δεν θα επιφέρει οικονομικά προβλήματα ως συνέπεια στην ανακύκλωση του χρήματος εντός και εκτός της χώρας; Δεν θα έχει ως επίπτωση, δηλαδή, να επηρεάσει την κίνηση του παζαριού;

Και αν η εναλλακτική που προτείνει είναι ξεκούραση και φροντίδα, δεν είναι σαν να αποκλείει εντελώς κάθε χρήση φαρμάκου;

Το περίεργο βέβαια είναι πώς γίνεται την ίδια καμπάνια να «υπογράφει» και η Εθνική Επιτροπή Αντιβιοτικών;

Ή μήπως τελικά η προσπάθειες αυτής της καμπάνιας εστιάζονται σε ένα άλλο στόχο, ο οποίος είναι να ενθαρρύνουν την ορθολογική χρήση των αντιβιοτικών και να ενημερωθούν οι ασθενείς για τους κινδύνους της αυτόβουλης χρήσης αντιβιοτικών;

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

ΠτΔ: Στόχος η δημιουργία ενός οργανισμού για την προσέλκυση ποιοτικών φοιτητών

ΠτΔ: Στόχος η δημιουργία ενός οργανισμού για την προσέλκυση ποιοτικών φοιτητών

Προσπάθεια κοινής προώθησης των δημόσιων και ιδιωτικών πανεπιστημίων της Κύπρου στο εξωτερικό, και τη δημιουργία ενός οργανισμού στα πρότυπα του British Council, ώστε να ενισχυθεί η προσέλκυση ποιοτικών φοιτητών από το εξωτερικό γνωστοποίησε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Νίκος Χριστοδουλίδης, στον χαιρετισμό του κατά την Τελετή Απονομής Βραβείων και Αριστείων 2026 του Πανεπιστημίου Frederick στο Δημοτικό Θέατρο Λευκωσίας.