Δεύτερη πυρκαγιά στο νοσοκομείο Λεμεσού - Πρόλαβαν τα χειρότερα

Δεύτερη πυρκαγιά στο νοσοκομείο Λεμεσού - Πρόλαβαν τα χειρότερα

Συναγερμός σήμανε εν εκ νέου στο Γενικό Νοσοκομείου Λεμεσού το απόγευμα της Πέμπτης, (10/3). Ξέσπασε νέα πυρκαγιά.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες της ιστοσελίδας μας, TothemaOnline, δέκα σχεδόν ώρες αργότερα από την φωτιά που ξέσπασε στο νεφρολογικό θάλαμο του Γενικού Νοσοκομείου, υπήρχε και νέα εστία φωτιάς στο υπόγειο του Νοσοκομείου.

Η φωτιά ξέσπασε γύρω στις 14:30. Μέλη της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας έσπευσαν άμεσα για την κατάσβεση της.

Όπως πληροφορηθήκαμε,  η μυρωδιά καμένη ηταν διάχυτη στους περισσότερους χώρους του νοσοκομείου.

Σύμφωνα με ενημέρωση απο την Πυροσβεστική, η φωτιά ξέσπασε σε φουγάρου ενός εκ των πλυντηρίων του Νοσοκομείο.

Ωστόσο, η κατάσβεση της από το προσωπικό ήταν άμεση και έτσι πρόλαβαν τα χειρότερα. 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Φωτιά στο νοσοκομείο Λεμεσού - Εκκενώθηκε θάλαμος – ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

 

 

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

ΠτΔ: «Ενδεχομένως νέο Εθνικό Συμβούλιο στις αρχές Ιουλίου - Δεν επηρεάζει τις προσπάθειες στο Κυπριακό η παραίτηση Στάρμερ»

ΠτΔ: «Ενδεχομένως νέο Εθνικό Συμβούλιο στις αρχές Ιουλίου - Δεν επηρεάζει τις προσπάθειες στο Κυπριακό η παραίτηση Στάρμερ»

Εποικοδομητική χαρακτήρισε απόψε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Νίκος Χριστοδουλίδης, τη σημερινή, πρώτη υπό τη νέα σύνθεση του, σύσκεψη του Εθνικού Συμβουλίου.

BEST OF TOTHEMAONLINE