Είναι επίσημο! Σε απεργία τα κρατικά νοσηλευτήρια και Κέντρα Υγείας την Δευτέρα

Είναι επίσημο! Σε απεργία τα κρατικά νοσηλευτήρια και Κέντρα Υγείας την Δευτέρα

Τη Δευτέρα 1η Φεβρουαρίου, οι ιατροί των κρατικών Νοσηλευτηρίων και Κέντρων Υγείας θα κατέλθουν σε στάση εργασίας από τις 08:30 έως και τις 14:30.

Αυτό αποφασίστηκε σε σημερινή κοινή συνεδρία της Παγκύπριας Συντεχνίας Κυβερνητικών Ιατρών (ΠΑΣΥΚΙ) και της Κλαδικής Ιατρών ΠΑΣΥΔΥ, με θέμα την πρόταση νόμου που κατατέθηκε προς συζήτηση στην Επιτροπή Οικονομικών και Προϋπολογισμού της Βουλής τη Δευτέρα 1η Φεβρουαρίου 2016.

Αποφασίστηκε, τέλος, ότι περαιτέρω μέτρα θα εξετάζονται επί καθημερινής βάσεως και θα ανακοινώνονται ανάλογα, εάν δεν αποσυρθεί η συγκεκριμένη πρόταση νόμου.

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Μήνυμα Λετυμπιώτη σε Άγκυρα: «Ξεχάστε τα δύο κράτη» – Πότε ανάβει πράσινο για την κρίσιμη διάσκεψη

Μήνυμα Λετυμπιώτη σε Άγκυρα: «Ξεχάστε τα δύο κράτη» – Πότε ανάβει πράσινο για την κρίσιμη διάσκεψη

Στην τελική ευθεία για τη σύγκληση μιας άτυπης πολυμερούς διάσκεψης φαίνεται πως εισέρχεται το Κυπριακό, με τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο, Κωνσταντίνο Λετυμπιώτη, να προσδιορίζει χρονικά το ορόσημο των εξελίξεων.