ΥΠΟΙΚ: «Mπήκαμε στο μνημόνιο με ύφεση και βγαίνουμε με ανάπτυξη»

ΥΠΟΙΚ: «Mπήκαμε στο μνημόνιο με ύφεση και βγαίνουμε με ανάπτυξη»

Εξερχόμαστε από το πρόγραμμα με ανάπτυξη, είπε ο ΥΠΟΙΚ στο ΚΥΠΕ μετά την ενημέρωση του ΕΚ

“Μπήκαμε στο πρόγραμμα με την οικονομία σε ύφεση, εξερχόμαστε από το πρόγραμμα με την οικονομία μας ξανά σε ανάπτυξη”, δήλωσε στο ΚΥΠΕ μετά το πέρας της ενημέρωσης προς την Επιτροπή Οικονομικών του Ευρωκοινοβουλίου ο Υπουργός Οικονομικών Χάρης Γεωργιάδης, σημειώνοντας ότι είχε την ευκαιρία να ενημερώσει την Επιτροπή “για τη μεγάλη προσπάθεια διόρθωσης, σταθεροποίησης και ανάκαμψης της κυπριακής οικονομίας, να εξηγήσω πως αυτή η δύσκολη προσπάθεια έφερε χειροπιαστά αποτελέσματα”.

“Μπήκαμε στο πρόγραμμα με τα δημόσια οικονομικά να είναι σε μια πάρα πολύ δύσκολη κατάσταση και τα έχουμε εξυγιάνει. Ξεκινήσαμε την προσπάθεια με το τραπεζικό σύστημα να είναι σε κρίση και το έχουμε σταθεροποιήσει”, δήλωσε ο κ. Γεωργιάδης, επισημαίνοντας ότι αυτά ανέφερε στα μέλη της Επιτροπής Οικονομικών.

Τόνισε, όπως είπε στο ΚΥΠΕ, πως “η Κύπρος πλέον εκτός προγράμματος δε θα περιλαμβάνεται στη λίστα των προβλημάτων της ΕΕ αλλά θα είναι σε θέση, ακολουθώντας την πορεία της, να συμβάλει στην επίτευξη των κοινών επιδιώξεων της ΕΕ".

Πηγή: KYΠΕ

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Το παρασκήνιο της απόφασης: Γιατί η Ουάσινγκτον επιλέγει την Κύπρο για το Συμβούλιο Ειρήνης της Γάζας

Το παρασκήνιο της απόφασης: Γιατί η Ουάσινγκτον επιλέγει την Κύπρο για το Συμβούλιο Ειρήνης της Γάζας

Σε έναν κομβικό διπλωματικό σταθμό για τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή μετατρέπεται η Κύπρος, καθώς την ερχόμενη εβδομάδα πρόκειται να φιλοξενήσει τον διοικητικό βραχίονα του Συμβουλίου για την Ειρήνη, με αποκλειστικό αντικείμενο το πολυσυζητημένο σχέδιο για την ανοικοδόμηση της Λωρίδας της Γάζας.

BEST OF TOTHEMAONLINE