Στα χέρια της Αστυνομίας δύο οπαδοί μετά το Ομόνοια-ΑΠΟΕΛ - Επιτέθηκαν σε αστυνομικούς

Στα χέρια της Αστυνομίας δύο οπαδοί μετά το Ομόνοια-ΑΠΟΕΛ - Επιτέθηκαν σε αστυνομικούς

Σε δύο συλλήψεις προχώρησε η Αστυνομία μετά το ντέρμπι της Ομόνοιας με τον ΑΠΟΕΛ, στο ΓΣΠ, που διεξήχθη το βράδυ του Σαββάτου, για επίθεση σε μέλη της Δύναμης.

Σύμφωνα με την Αστυνομία, τα δύο πρόσωπα, επιτέθηκαν για άγνωστο λόγο στους αστυνομικούς, άλλα μέλη της Δύναμης να επεμβαίνουν και να τους συλλαμβάνουν. Ακολούθως, οδηγήθηκαν σε αστυνομικό σταθμό και στη συνέχεια αφέθηκαν ελεύθεροι.

Όπως αναφέρουν οι Αρχές, οι δύο συλληφθέντες δεν κατηγορήθηκαν για την υπόθεση.

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό

Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό

Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.