Ο μεγαλύτερος κίνδυνος στους δρόμους - Αυτό που όλοι βλέπουν αλλά κανείς δεν λέει

Ο μεγαλύτερος κίνδυνος στους δρόμους - Αυτό που όλοι βλέπουν αλλά κανείς δεν λέει

Ανησυχία και έντονες αντιδράσεις προκαλούν αναρτήσεις πολιτών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σχετικά με την κατάσταση που επικρατεί στους δρόμους, με ιδιαίτερη αναφορά στους διανομείς (delivery).

Σε μια ανάρτηση που συγκεντρώνει σχόλια και αντιδράσεις, πολίτης καταγγέλλει στην σελίδα "Που πήγαμε" ότι η κατάσταση έχει ξεφύγει, υποστηρίζοντας ότι οι οδηγοί delivery αποτελούν πλέον έναν από τους μεγαλύτερους κινδύνους στο οδικό δίκτυο.

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, «δεν έχουν φώτα, δεν έχουν σήμανση, οδηγούν όπως θέλουν», ενώ κάνει λόγο για πλήρη απουσία ελέγχων από τις αρμόδιες αρχές.

Την ίδια ώρα, θέτει και θέμα ευθύνης του κράτους, σημειώνοντας ότι θα πρέπει να υπάρξει αυστηρότερη αστυνόμευση και έλεγχος, ώστε να διασφαλιστεί η οδική ασφάλεια για όλους τους χρήστες του δρόμου.

Δείτε την ανάρτηση:

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

ΠτΔ: «Ενδεχομένως νέο Εθνικό Συμβούλιο στις αρχές Ιουλίου - Δεν επηρεάζει τις προσπάθειες στο Κυπριακό η παραίτηση Στάρμερ»

ΠτΔ: «Ενδεχομένως νέο Εθνικό Συμβούλιο στις αρχές Ιουλίου - Δεν επηρεάζει τις προσπάθειες στο Κυπριακό η παραίτηση Στάρμερ»

Εποικοδομητική χαρακτήρισε απόψε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Νίκος Χριστοδουλίδης, τη σημερινή, πρώτη υπό τη νέα σύνθεση του, σύσκεψη του Εθνικού Συμβουλίου.

BEST OF TOTHEMAONLINE