«Έφυγε» η 42χρονη που εντοπίστηκε λιπόθυμη σε τουαλέτα του ΓΝ Λάρνακας μετά από χειρουργείο

«Έφυγε» η 42χρονη που εντοπίστηκε λιπόθυμη σε τουαλέτα του ΓΝ Λάρνακας μετά από χειρουργείο

Η 42χρονη Γεωργία «έφυγε», δύο εβδομάδες μετά τη νοσηλεία της στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρνακας, όπου βρισκόταν σε κωματώδη και μη αναστρέψιμη κατάσταση μετά από χειρουργική επέμβαση υστερεκτομής.

Τον θάνατό της γνωστοποίησε η αδελφή της με ανάρτηση στα κοινωνικά δίκτυα.

Για την υπόθεση βρίσκεται σε εξέλιξη διερεύνηση από τον ΟΚΥπΥ, με αρμόδιους λειτουργούς να έχουν αναλάβει τη συλλογή και αξιολόγηση των στοιχείων.

Η 42χρονη, που έπασχε από κατά πλάκα σκλήρυνση, παρουσίασε σοβαρή επιδείνωση της υγείας της μετά την επέμβαση, ενώ η οικογένειά της έχει ήδη αποστείλει επιστολή στη διεύθυνση του νοσηλευτηρίου, καταγράφοντας τα γεγονότα που προηγήθηκαν.

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

ΠτΔ: «Ενδεχομένως νέο Εθνικό Συμβούλιο στις αρχές Ιουλίου - Δεν επηρεάζει τις προσπάθειες στο Κυπριακό η παραίτηση Στάρμερ»

ΠτΔ: «Ενδεχομένως νέο Εθνικό Συμβούλιο στις αρχές Ιουλίου - Δεν επηρεάζει τις προσπάθειες στο Κυπριακό η παραίτηση Στάρμερ»

Εποικοδομητική χαρακτήρισε απόψε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Νίκος Χριστοδουλίδης, τη σημερινή, πρώτη υπό τη νέα σύνθεση του, σύσκεψη του Εθνικού Συμβουλίου.

BEST OF TOTHEMAONLINE