Στο νοσοκομείο 9χρονος που έλαβε φάρμακο σε challenge με συμμαθητή του στο Αγρίνιο

Στο νοσοκομείο 9χρονος που έλαβε φάρμακο σε challenge με συμμαθητή του στο Αγρίνιο

Παιδί 9 ετών νοσηλεύεται σε νοσοκομείο του Αγρινίου μετά από επικίνδυνο «challenge» με φάρμακα.

Το περιστατικό συνέβη, όταν δύο συνομήλικα παιδιά έπαιζαν σε σχολείο της πόλης και αποφάσισαν να δοκιμάσουν ένα επικίνδυνο challenge, το οποίο απαιτούσε την κατάποση φαρμάκων.

Ένα από τα παιδιά χορήγησε το φάρμακο στον φίλο του, με αποτέλεσμα αυτός να αισθανθεί αδιαθεσία και να μεταφερθεί στο Γενικό Νοσοκομείο Αγρινίου, σύμφωνα με το agriniopress.gr.

Το παιδί παραμένει νοσηλευόμενο, χωρίς να διατρέχει κίνδυνο η ζωή του.

Για το περιστατικό συνελήφθη η μητέρα του 9χρονου που έδωσε το φάρμακο, κατηγορούμενη για παραμέληση εποπτείας ανηλίκου.

ΠΗΓΗ: Πρώτο Θέμα

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

ΠτΔ: «Ενδεχομένως νέο Εθνικό Συμβούλιο στις αρχές Ιουλίου - Δεν επηρεάζει τις προσπάθειες στο Κυπριακό η παραίτηση Στάρμερ»

ΠτΔ: «Ενδεχομένως νέο Εθνικό Συμβούλιο στις αρχές Ιουλίου - Δεν επηρεάζει τις προσπάθειες στο Κυπριακό η παραίτηση Στάρμερ»

Εποικοδομητική χαρακτήρισε απόψε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Νίκος Χριστοδουλίδης, τη σημερινή, πρώτη υπό τη νέα σύνθεση του, σύσκεψη του Εθνικού Συμβουλίου.

BEST OF TOTHEMAONLINE