Αίσιο τέλος: Αποχώρησε ήρεμη από την οικία η γυναίκα που απειλούσε να βλάψει τον εαυτό της - Μεταφέρεται στο Νοσοκομείο

Αίσιο τέλος: Αποχώρησε ήρεμη από την οικία η γυναίκα που απειλούσε να βλάψει τον εαυτό της - Μεταφέρεται στο Νοσοκομείο

Αίσιο τέλος είχαν οι διαπραγματεύσεις των Αρχών στη Λεμεσό με τη γυναίκα που από το πρωί απειλούσε να βλάψει τον εαυτό της, μετά την προσπάθεια επίδοσης δικαστικού διατάγματος έξωσης.

Σύμφωνα με πληροφορίες που μετέδωσε η κρατική τηλεόραση μέσω της δημοσιογράφου Σωτηρούλας Χριστοφίδου, η γυναίκα πείστηκε και αποχώρησε ήρεμη από την οικία. Αυτή τη στιγμή μεταφέρετε από τον γιο της στο Νοσοκομείο για περίθαλψη.

Την ίδια στιγμή, οι δικαστικοί επιδότες αποχωρήσαν από την οικία και θα επιστρέψουν στο δικαστήριο το οποίο θα αποφασίσει για το διάταγμα έξωσης που δεν εκτελέστηκε σήμερα.

Δείτε το πιο κάτω απόσπασμα:

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Κωνσταντίνος Λετυμπιώτης: Η Λευκωσία δεν αποδέχεται δημιουργικές ασάφειες στη βάση λύσης του Κυπριακού

Κωνσταντίνος Λετυμπιώτης: Η Λευκωσία δεν αποδέχεται δημιουργικές ασάφειες στη βάση λύσης του Κυπριακού

Η ολοκλήρωση της συνεδρίασης του Εθνικού Συμβουλίου υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Νίκο Χριστοδουλίδη, έστειλε σαφή μηνύματα τόσο για τις επιδιώξεις της ελληνοκυπριακής πλευράς όσο και για τα όρια των διαπραγματεύσεων.

BEST OF TOTHEMAONLINE