Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Alpha, ο κατεχόμενος ναός γέμισε με κόσμο ενώ το Θείο Μυστήριο παρακολούθησαν και πολιτικοί αξιωματούχοι.
ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ: Video - Μεγάλη Παρασκευή: Δείτε την Ακολουθία του Επιταφίου από την Ιερά Μητρόπολη Λεμεσού
Για πρώτη φορά παρευρέθηκε και ο Τουρκοκύπριος «δήμαρχος» Αμμοχώστου, ο οποίος παρακολούθησε την θεία Λειτουργία και έστειλε μήνυμα ειρήνης.
«Είμαι πολύ χαρούμενος που όλοι οι Αμμοχωστιανοί είναι εδώ, όλοι μαζί», είπε συγκεκριμένα.
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




