«Λύγισε» ο Νίκος Λοϊζίδης: «Η συντεχνία δεν θα φιμωθεί ...το εθνόσημο δεν πρόκειται να σιωπήσει» - Βίντεο

«Λύγισε» ο Νίκος Λοϊζίδης: «Η συντεχνία δεν θα φιμωθεί ...το εθνόσημο δεν πρόκειται να σιωπήσει» - Βίντεο

Λύγισε ο Νίκος Λοϊζίδης, Αστυφύλακας και Πρόεδρος του Κλάδου Αστυνομικού Σώματος της Παγκύπριας Συντεχνίας ΙΣΟΤΗΤΑ, σε δηλώσεις του μετά την αναβολή στη σημερινή δικάσιμο.

Στις δηλώσεις του ο αστυνομικός και συνδικαλιστής ξέσπασε σε δάκρυα και ευχαρίστησε όσους τον στήριξαν με την παρουσία τους. 

«Εξήντα χρόνια τούτη η Αστυνομία.. κανένας δεν τόλμησε όπως τη συντεχνία μου, να μιλήσει για οργανωμένο έγκλημα, για μίζες, για χορηγίες, για διεφθαρμένους. Τόλμησε τούτη η συντεχνία την οποία κάποιοι θέλουν να φιμώσουν. Όχι μόνο δεν θα φιμωθεί, αλλά το εθνόσημο δεν πρόκειται ποτέ από καμιά Χούντα να σιωπηθεί».

 

Υπενθυμίζεται οτι η ηγεσία αστυνομικού Σώματος αποφάσισε την διώξη του Νίκου Λοϊζιδη, κατόπιν πειθαρχικής έρευνας. Επιπρόσθετα ο κ.Λοϊζιδης είχε ενημερωθεί από τον πειθαρχικό εισαγγελέα ότι θα καθοριζόταν ημερομηνία για την εμφάνισή του ενώπιον πειθαρχικού σώματος , προκειμένου να εξεταστεί ενδεχόμενη απόλυση του κ. Λοϊζίδη για πειθαρχικά αδικήματα όπως αυτό της ανάρμοστης συμπεριφοράς. 

 Δείτε βίντεο:

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Μήνυμα Λετυμπιώτη σε Άγκυρα: «Ξεχάστε τα δύο κράτη» – Πότε ανάβει πράσινο για την κρίσιμη διάσκεψη

Μήνυμα Λετυμπιώτη σε Άγκυρα: «Ξεχάστε τα δύο κράτη» – Πότε ανάβει πράσινο για την κρίσιμη διάσκεψη

Στην τελική ευθεία για τη σύγκληση μιας άτυπης πολυμερούς διάσκεψης φαίνεται πως εισέρχεται το Κυπριακό, με τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο, Κωνσταντίνο Λετυμπιώτη, να προσδιορίζει χρονικά το ορόσημο των εξελίξεων.