Αγγελική Ηλιάδη: Στο νοσοκομείο με πρόβλημα υγείας

Αγγελική Ηλιάδη: Στο νοσοκομείο με πρόβλημα υγείας

Η φωτογραφία που ανέβασε στα social media

Η Αγγελική Ηλιάδη βρέθηκε σε νοσοκομείο και μοιράστηκε μια εικόνα με τους διαδικτυακούς της φίλους. «Δύσκολη νύχτα με τέλος καλό» έγραψε η τραγουδίστρια.

Διαβάστε τη συνέχεια στο LifeNewsCy

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Τραγωδία στη Λεμεσό: Ανασύρθηκε αναίσθητος από τη θάλασσα 57χρονος

Τραγωδία στη Λεμεσό: Ανασύρθηκε αναίσθητος από τη θάλασσα 57χρονος

Τραγική κατάληξη είχε πρωινό μπάνιο στη θάλασσα για 57χρονο, ο οποίος ανασύρθηκε νεκρός από το νερό.

BEST OF TOTHEMAONLINE