Γυναίκα βρέθηκε νεκρή στα Εξάρχεια - Ο σύντροφός της τηλεφώνησε στην Αστυνομία - Ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα

Γυναίκα βρέθηκε νεκρή στα Εξάρχεια - Ο σύντροφός της τηλεφώνησε στην Αστυνομία - Ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα

Ένας άνδρας τηλεφώνησε στις αρχές ενημερώνοντας ότι η σύντροφός του βρέθηκε νεκρή σε σπίτι στα Εξάρχεια.

Οι πρώτες πληροφορίες για τη νεκρή γυναίκα στα Εξάρχεια αναφέρουν ότι βρέθηκε με κομμένες τις φλέβες της ενώ ο άνδρας που τηλεφώνησε επιχείρησε και αυτός να κάνει το ίδιο.

Ο 57χρονος, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, τηλεφώνησε το μεσημέρι στην ΕΛΑΣ από την οδό Κομνηνών στα Εξάρχεια και είπε «Ελάτε είναι νεκρή η γυναίκα μου».

Οι αρχές εξετάζουν όλα τα ενδεχόμενα ενώ δεν αποκλείεται το ζευγάρι να είχε αποφασίσει να κάνει μαζί απόπειρα αυτοκτονίας. Ο άνδρας μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο.

Πηγή: lifo.gr

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Πρώτη συνεδρία με Φειδία και Οδυσσέα στο Εθνικό Συμβούλιο - Απών ο Αναστασιάδης - Φωτογραφίες

Πρώτη συνεδρία με Φειδία και Οδυσσέα στο Εθνικό Συμβούλιο - Απών ο Αναστασιάδης - Φωτογραφίες

Ξεκίνησε γύρω στις 10.00 η συνεδρία του Εθνικού Συμβουλίου, υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Νίκο Χριστοδουλίδη, η πρώτη συνεδρία του σώματος με τη νέα του σύνθεση, μετά τις βουλευτικές εκλογές του περασμένου Μαΐου.

BEST OF TOTHEMAONLINE