Ενίσχυση διμερών σχέσεων Κύπρου-Κιργιστάν συζήτησαν οι δύο ΥΠΕΞ

Ενίσχυση διμερών σχέσεων Κύπρου-Κιργιστάν συζήτησαν οι δύο ΥΠΕΞ

Την ενίσχυση των διμερών σχέσεων Κύπρου-Κιργιστάν συζήτησαν, μεταξύ άλλων, σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαν ο Υπουργός Εξωτερικών της Κυπριακής Δημοκρατίας, Κωνσταντίνος Κόμπος με τον Υπουργό Εξωτερικών του Κιργιστάν, Zheenbek Kulubaev.

Σύμφωνα με ανάρτηση του Υπουργείου Εξωτερικών της Κύπρου στην πλατφόρμα Χ (πρώην Twitter) επρόκειτο για μια θετική και «προσανατολισµένη στο µέλλον» τηλεφωνική επικοινωνία.

Σημειώνεται ότι η συζήτηση επικεντρώθηκε στην περαιτέρω ενίσχυση των διμερών σχέσεων της Κυπριακής Δημοκρατίας και του Κιργιστάν, καθώς και στις τρέχουσες εξελίξεις που βρίσκονται στη διεθνή ατζέντα.

Πηγή: ΚΥΠΕ

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό

Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό

Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

BEST OF TOTHEMAONLINE