Ορκίστηκαν οι νέοι Υπουργοί και Υφυπουργοί της Κυβέρνησης Μητσοτάκη

Ορκίστηκαν οι νέοι Υπουργοί και Υφυπουργοί της Κυβέρνησης Μητσοτάκη

Ενώπιον της Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας Κατερίνας Σακελλαροπούλου και παρουσία του Πρωθυπουργού της Ελλάδας Κυριάκου Μητσοτάκη, ορκίσθηκαν το απόγευμα της Πέμπτης στο Προεδρικο Μέγαρο από τον Αρχιγραμματέα της Ιεράς Συνόδου, Αρχιμανδρίτη Ιωάννη Καραμούζη τα νέα μέλη της ελληνικής Κυβέρνησης.

Συγκεκριμένα ορκίστηκαν ο Σπυρίδων - Άδωνις Γεωργιάδης, ως Υπουργός Υγείας, ο Μιχαήλ Χρυσοχοΐδης, ως Υπουργός Προστασίας του Πολίτη, η Δόμνα - Μαρία Μιχαηλίδου, ως Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, ο Παύλος Μαρινάκης, ως Υφυπουργός στον Πρωθυπουργό, η Ιωάννα Λυτρίβη, ως Υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και ο Ανδρέας Νικολακόπουλος, ως Υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη.

 

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Μήνυμα Λετυμπιώτη σε Άγκυρα: «Ξεχάστε τα δύο κράτη» – Πότε ανάβει πράσινο για την κρίσιμη διάσκεψη

Μήνυμα Λετυμπιώτη σε Άγκυρα: «Ξεχάστε τα δύο κράτη» – Πότε ανάβει πράσινο για την κρίσιμη διάσκεψη

Στην τελική ευθεία για τη σύγκληση μιας άτυπης πολυμερούς διάσκεψης φαίνεται πως εισέρχεται το Κυπριακό, με τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο, Κωνσταντίνο Λετυμπιώτη, να προσδιορίζει χρονικά το ορόσημο των εξελίξεων.