Καίτη Γαρμπή: Το ντουέτο με τον γιο της στο Instagram - Δείτε το βίντεο

Καίτη Γαρμπή: Το ντουέτο με τον γιο της στο Instagram - Δείτε το βίντεο

Η Καίτη Γαρμπή έκανε ένα ντουέτο με τον γιο της, Δημήτρη Σχοινά, με αφορμή την κοινή τους εμφάνιση σε γνωστό μαγαζί.

Μητέρα και γιος τραγούδησαν μαζί το κομμάτι «Ζήσαμε», που όπως έχει δηλώσει η τραγουδίστρια, έχει μεγάλη συναισθηματική αξία για εκείνη.

Η Καίτη Γαρμπή μάλιστα, φρόντισε να μοιραστεί το ντουέτο τους με τους διαδικτυακούς της φίλους.


Καθώς η ίδια είναι ιδιαίτερα ενεργή στα social media κι ειδικότερα, στο Instagram, δημοσίευσε το βίντεο στον προσωπικό της λογαριασμό, έτσι ώστε να ενημερώσει και το κοινό της για τις εμφανίσεις τους.

Όπως ήταν αναμενόμενο, η τραγουδίστρια δέχτηκε πάρα πολλά θετικά σχόλια κάτω από την ανάρτησή της, αφού είναι μια από τις αγαπημένες του κοινού.

Δείτε το βίντεο:

 

Πηγή: protothema.gr

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Μήνυμα Λετυμπιώτη σε Άγκυρα: «Ξεχάστε τα δύο κράτη» – Πότε ανάβει πράσινο για την κρίσιμη διάσκεψη

Μήνυμα Λετυμπιώτη σε Άγκυρα: «Ξεχάστε τα δύο κράτη» – Πότε ανάβει πράσινο για την κρίσιμη διάσκεψη

Στην τελική ευθεία για τη σύγκληση μιας άτυπης πολυμερούς διάσκεψης φαίνεται πως εισέρχεται το Κυπριακό, με τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο, Κωνσταντίνο Λετυμπιώτη, να προσδιορίζει χρονικά το ορόσημο των εξελίξεων.