Ναγκόρνο Καραμπάχ: Για κατάπαυση πυρός μιλούν ρωσικά ΜΜΕ – «Καταθέτουν τα όπλα οι Αρμένιοι»

Ναγκόρνο Καραμπάχ: Για κατάπαυση πυρός μιλούν ρωσικά ΜΜΕ – «Καταθέτουν τα όπλα οι Αρμένιοι»

Κατάπαυση του πυρός ανακοινώθηκε στην περιοχή του Ναγκόρνο – Καραμπάχ, σύμφωνα με όσα μεταδίδει η υπηρεσία του Sputnik στην Αρμενία.

Σύμφωνα δε με πληροφορίες του Ifax, τις οποίες επικαλείται το πρακτορείο Reuters, οι Αρμένιοι στην περιοχή συμφώνησαν στο αίτημα των Αζέρων να καταθέσουν τα όπλα ώστε να τερματιστούν οι εχθροπραξίες.

Ειδικότερα, όπως μεταδίδει το Ifax, συμφώνησαν στη διάλυση και τον πλήρη αφοπλισμό του στρατού στην περιοχή.

Το ρωσικό πρακτορείο αναφέρει επίσης ότι οι Αρμένιοι της περιοχής θα συναντηθούν με τις αζερικές αρχές στις 21 Σεπτεμβρίου.

Πηγή: Reuters

 

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Μήνυμα Λετυμπιώτη σε Άγκυρα: «Ξεχάστε τα δύο κράτη» – Πότε ανάβει πράσινο για την κρίσιμη διάσκεψη

Μήνυμα Λετυμπιώτη σε Άγκυρα: «Ξεχάστε τα δύο κράτη» – Πότε ανάβει πράσινο για την κρίσιμη διάσκεψη

Στην τελική ευθεία για τη σύγκληση μιας άτυπης πολυμερούς διάσκεψης φαίνεται πως εισέρχεται το Κυπριακό, με τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο, Κωνσταντίνο Λετυμπιώτη, να προσδιορίζει χρονικά το ορόσημο των εξελίξεων.