Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Ο Δήμος καταδικάζει το περιστατικό με ανακοίνωσή του στα κοινωνικά δίκτυα.
«Εικόνες ντροπής παρατηρούνται για πολλοστή φορά σε δημόσιο χώρο, στον Δήμο μας. Ψες βανδαλίστηκε ο χώρος που βρίσκεται στον κυκλικό κόμβο πάρα την εκκλησία του Αγ. Παντελεήμονα.
Κάνουμε έκκληση προς το κοινό να προστατεύει τους δημόσιους χώρους, καθώς να αποτρέπει και να αποθαρρύνει τέτοιες παραβατικές συμπεριφορές που αφενός αμαυρώνουν την εικόνα του Δήμου μας και αφετέρου δημιουργούν προβλήματα σε χώρους και υποδομές που χρησιμοποιούν οι πολίτες κάθε ηλικίας.
Η δημόσια περιουσία ανήκει στο κοινό και θα πρέπει όλοι να συμβάλλουμε στην προστασία της».

Ερντογάν σε διπλό ταμπλό προσβλέποντας σε ανταλλάγματα
Απαγορεύεται η ρίψη πυροτεχνημάτων σε γάμους; Τι ισχύει με την έκδοση άδειας
«Γέμισαν» οι πρώτες βοήθειες λόγω καύσωνα - Ποια περιστατικά αφορούν οι περισσότερες επισκέψεις
Σηκώνει μανίκια το Γνωμοδοτικό Συμβούλιο – Πότε θα συνέλθει πρώτη φορά
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




