Σοκ στο Γεν. Νοσοκομείο – Γεννήθηκε το ένα μωρό – Το άλλο δεν το πήραν χαμπάρι

Σοκ στο Γεν. Νοσοκομείο – Γεννήθηκε το ένα μωρό – Το άλλο δεν το πήραν χαμπάρι

Δεν μπορούσαν να πιστέψουν στα μάτια τους οι νεαροί γονείς που πήγαν χθες βράδυ στο Νοσοκομείο για να φέρουν στον κόσμο το δεύετρο τους παιδί με αυτό που τους συνέβηκε.

Είναι απο τις περιπτώσσεις που η Επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά αφού σύμφωνα με πληροφορίες ο/η γιατρός που γέννησε την Παρασκευή (8/8/15) την 22χρονη, την παρακολουθούσε τον τελευταίο καιρό και μάλιστα αρκετές φορές την έλεγξε και στο υπερήχο.

Η νεαρή εισήχθη στις 10 χθες βράδυ στο χειρουργείο του Νοσοκομείου και είκοσι λεπτά αργότερα έφερε στο κόσμο με φυσιολογικό τοκετό, ένα αγοράκι. Δεκαπέντε λεπτά αργότερα και ενώ είχε διακομιστεί σε δωμάτιο ένιωσε αφόρητους πόνους με αποτέλεσμα…

Η συνέχεια ΕΔΩ

 

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Πρόεδρος Χριστοδουλίδης: Άνευ προηγουμένου η εξαιρετική συνεργασία ανάμεσα σε Κύπρο και ΗΠΑ

Πρόεδρος Χριστοδουλίδης: Άνευ προηγουμένου η εξαιρετική συνεργασία ανάμεσα σε Κύπρο και ΗΠΑ

Στη συνεχώς αναπτυσσόμενη στρατηγική σχέση ανάμεσα σε Κύπρο και ΗΠΑ αναφέρθηκε απόψε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Νίκος Χριστοδουλίδης, μιλώντας στη δεξίωση της Πρεσβείας των ΗΠΑ, στη Λευκωσία, με την ευκαιρία της 250ης επετείου από την Ανεξαρτησία των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής.