Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Επικαλούμενη εμπιστευτικές πηγές, η τ/κ εφημερίδα γράφει ότι η επιτροπή που ανακοίνωσε ο Έσπεν Μπαρθ Έιντε ότι θα συσταθεί μετά την τελευταία συνάντηση των ηγετών, έχει ήδη δημιουργηθεί και συζητεί το θέμα των περιουσιών.
Όπως αναφέρει, σε αυτή συμμετέχουν από τ/κ πλευράς οι: Λαϊκ Μεσούτογλου, Αϊλά Γκιουρέλ, Αϊτέν Ερκμέν, Σουλέν Καραμπατζιάκ, Μετέ Χατάι και Ρομάνς Μαπολάρ ενώ από την ε/κ πλευρά γράφει ότι έχει γίνει γνωστό πως συμμετέχει η πρώην ΥΠΕΞ, Ερατώ Κοζάκου Μαρκουλλή.
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




