Διατροφή: Μικρότερος ο κίνδυνος θανάτου για όσους πίνουν πολύ μαύρο τσάι, σύμφωνα με αμερικανική μελέτη

Διατροφή: Μικρότερος ο κίνδυνος θανάτου για όσους πίνουν πολύ μαύρο τσάι, σύμφωνα με αμερικανική μελέτη

Η κατανάλωση μαύρου τσαγιού συνδέεται με μείωση του κινδύνου πρόωρου θανάτου, δείχνει μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα. Η μείωση του κινδύνου είναι μεγαλύτερη για όσους πίνουν δύο ή περισσότερα μαύρα τσάγια τη μέρα.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τη δρα Maki Inoue-Choi του Τμήματος Επιδημιολογίας και Γενετικής του Καρκίνου στο Εθνικό Ινστιτούτο Καρκίνου των ΗΠΑ, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο αμερικανικό ιατρικό περιοδικό «Annals of Internal Medicine», ανέλυσαν στοιχεία για περίπου μισό εκατομμύριο ανθρώπους 40 έως 69 ετών, από τους οποίους το 85% έπιναν τακτικά τσάι και, από αυτούς, το 89% μαύρο τσάι.

Η σύγκριση με όσους δεν έπιναν τσάι
Σε σχέση με όσους δεν έπιναν καθόλου τσάι, εκείνοι που έπιναν τουλάχιστον δύο κούπες μαύρο τσάι καθημερινά, είχαν 9% έως 13% μικρότερο κίνδυνο θανάτου. Η μείωση του κινδύνου ίσχυε ανεξάρτητα από το αν κάποιος έπινε παράλληλα καφέ, έβαζε ζάχαρη ή γάλα στο τσάι του, το έπινε ζεστό ή κρύο κ.α.

Το τσάι είναι ένα από τα ροφήματα με τη μεγαλύτερη κατανάλωση παγκοσμίως. Προηγούμενες μελέτες έχουν συσχετίσει το πράσινο τσάι με μικρότερη πρόωρη θνησιμότητα, αλλά η νέα έρευνα δείχνει ότι όφελος παρέχει και το μαύρο τσάι.

Πηγή: in.gr

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

«Κλείδωσε» η νέα συνάντηση ΠτΔ με Ολγκίν - «Μόνο ουσία στις συζητήσεις»

«Κλείδωσε» η νέα συνάντηση ΠτΔ με Ολγκίν - «Μόνο ουσία στις συζητήσεις»

Την Παρασκευή στις 6.00 το απόγευμα θα πραγματοποιηθεί η δεύτερη συνάντηση της Προσωπικής Απεσταλμένης του ΓΓ του ΟΗΕ με τον Πρόεδρο Χριστοδουλίδη ενώ το Σάββατο η Μαρία Άνχελα Ολγκίν θα συναντηθεί και με τον Τ/κ ηγέτη, Τουφάν Έρχιουρμαν.

BEST OF TOTHEMAONLINE