ΠΑΣΥΚΙ: Κατέρχονται σε δίωρη στάση εργασίας - Διαμαρτυρία για το επεισόδιο στο νοσοκομείο Λεμεσού

ΠΑΣΥΚΙ: Κατέρχονται σε δίωρη στάση εργασίας - Διαμαρτυρία για το επεισόδιο στο νοσοκομείο Λεμεσού

Σε δίωρη στάση εργασίας κατέρχεται την Παρασκευή 26 Αυγούστου από τις 9 μέχρι τις 11 το πρωί η Παγκύπρια Συντεχνία Κυβερνητικών Ιατρών στο Τμήμα Πρώτων Βοηθειών του Γενικού Νοσοκομείου Λεμεσού.

Η στάση εργασίας πραγματοποιείται ως ένδειξη διαμαρτυρίας στην επίθεση που δέχθηκε ιατρός του ΤΑΕΠ την Τετάρτη από ασθενή.

«Η ΠΑΣΥΚΙ καταδικάζει με τον πιο έντονο τρόπο την πρόκληση πραγματικής σωματικής βλάβης εις βάρος γιατρού εν ώρα καθήκοντος στο ΤΑΕΠ του Γενικού Νοσοκομείου Λεμεσού», αναφέρει σχετική ανακοίνωση.

Η ΠΑΣΥΚΙ καλεί κάθε αρμόδιο επιτέλους να αναλάβει τις ευθύνες του απέναντι στα ΤΑΕΠ και στα Δημόσια Νοσηλευτήρια γενικότερα.

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Νέα βήματα στο Κυπριακό μετά την ενημέρωση Ολγκίν στον Γκουτέρες - Στο επίκεντρο οι επαφές σε Κύπρο, Ελλάδα και Τουρκία

Νέα βήματα στο Κυπριακό μετά την ενημέρωση Ολγκίν στον Γκουτέρες - Στο επίκεντρο οι επαφές σε Κύπρο, Ελλάδα και Τουρκία

Για τα αποτελέσματα των επαφών της σε Λευκωσία, Αθήνα και Άγκυρα, ενημέρωσε τον Γενικό Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών, η προσωπική απεσταλμένη του για το Κυπριακό, Μαρία Άνχελα Ολγκίν.

BEST OF TOTHEMAONLINE