Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

O Διευθύνων Σύμβουλος του ESM, Klaus Regling εξέφρασε την ικανοποίησή του γιατί, όπως ανέφερε, το πρόγραμμα προσαρμογής είναι προς την ορθή κατεύθυνση.
Αναφέρθηκε επίσης στα νομοσχέδια για την αφερεγγυότητα και τις εκποιήσεις, τονίζοντας ότι με αυτές τις νομοθεσίες θα μπορεί να ρυθμιστεί αποτελεσματικά το πρόβλημα των μη εξυπηρετούμενων δανείων.
"Πιστεύω ότι η κυβέρνηση θα συνεχίσει τις μεταρρυθμίσεις της, ώστε η Κύπρος να διατηρηθεί σε οικονομική ανάκαμψη", δήλωσε ο κ. Regling.
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




