Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Το κρούσμα δηλώθηκε επίσημα στον ΕΟΔΥ με κλινική συμπτωματολογία συμβατή με το νόσημα από το Νοσοκομείο «Ανδρέας Συγγρός». Ο άνδρας φέρεται να έχει μολυνθεί από την ευλογιά των πιθήκων μετά από πρόσφατο ταξίδι στην Πορτογαλία.
Ο ασθενής νοσηλεύεται σε σταθερή κατάσταση και οι ειδικοί δεν φαίνεται να ανησυχούν ιδιαίτερα για την πορεία της υγείας του.
Ο ΕΟΔΥ σημειώνει, πάντως ότι με βάση και τους διεθνείς Οργανισμούς, ο κίνδυνος για το γενικό πληθυσμό είναι χαμηλός, καθώς η νόσηση είναι συνήθως ήπια και αυτοπεριοριζόμενη και το νόσημα χαρακτηρίζεται από μικρή σχετικά μεταδοτικότητα.
Εντούτοις, αναμένεται να επικαιροποιήσει τις οδηγίες του προς τις υγειονομικές μονάδες και τα νοσοκομεία ώστε να είναι σε εγρήγορση για την περίπτωση που εντοπίσουν ύποπτα συμπτώματα σε κάποιον ασθενή.
ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




