Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Με γραπτή του δήλωση σημειώνει ότι «με μεγάλη θλίψη που αποχαιρετούμε τη Ζέτα Αιμιλιανίδου. Μια καλή φίλη.
Μια άξια υπουργό, μια συναγωνίστρια που κέρδισε το σεβασμό όλων. Ένα κόσμημα για εμάς και την κυβέρνησή μας.
Η Ζέτα πολιτευόταν και αγωνιζόταν με πάθος για τη διαρκή εξέλιξη και την πρόοδο της κοινωνίας μας.
Οι ανθρωποκεντρικές πολιτικές της αποτελούν για εμάς τη μεγάλη της παρακαταθήκη.
Την αποχαιρετούμε με την υπόσχεση ότι θα συνεχίσουμε το έργο της, με όλες μας τις δυνάμεις, για να κάνουμε το όραμά της πραγματικότητα.
Αιωνία της η μνήμη».
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




