«Θα μου λείψεις Ζέτα μου, εσύ ήσουν η δύναμη πίσω από όλα, αυτή που έβρισκε λύσεις όταν άλλοι έλεγαν δεν γίνεται»

«Θα μου λείψεις Ζέτα μου, εσύ ήσουν η δύναμη πίσω από όλα, αυτή που έβρισκε λύσεις όταν άλλοι έλεγαν δεν γίνεται»

Το δικό της ξεχωριστό αντίο στην υπουργό Εργασίας, Ζέτα Αιμιλιανίδου, έστειλε η Αναστασία Παπαδοπούλου.

Με μήνυμά της στα κοινωνικά δίκτυα τονίζει ότι «χωρίς τη Ζέτα δεν θα υπήρχε Σπίτι του Παιδιού, δεν θα υπήρχε Εθνική Στρατηγική για τη σεξουαλική κακοποίηση παιδιών, δεν θα υπήρχε η Φωνή.

Στο είπα πολλές φορές εσύ ήσουν η δύναμη πίσω από όλα. Αυτή που έβρισκε λύσεις όταν άλλοι έλεγαν «δεν γίνεται». Αυτή που έδειχνες το σωστό δρόμο όταν εγώ χανόμουν.

Θα σκέφτομαι πάντα με χαμόγελο τις 20-λεπτες συναντήσεις μας που πάντα κατέληγαν να διαρκούν 2-3 ώρες. Θα θυμάμαι πάντα τις συμβουλές σου και την καθοδήγηση σου. Θα σέβομαι πάντα τον χαρακτήρα και το παράδειγμα σου. Θα προσπαθώ πάντα να σε φτάσω.

Θα μου λείψεις Ζέτα μου».

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Αγία Νάπα: Βρήκαν 53χρονο βαριά τραυματισμένο στη μέση του δρόμου – Δίνει μάχη για τη ζωή του

Αγία Νάπα: Βρήκαν 53χρονο βαριά τραυματισμένο στη μέση του δρόμου – Δίνει μάχη για τη ζωή του

Διασωληνωμένος σε κρίσιμη κατάσταση νοσηλεύεται στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας, άνδρας ηλικίας 53 ετών, ο οποίος τραυματίστηκε κάτω από συνθήκες που διερευνώνται.

BEST OF TOTHEMAONLINE