Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Οπως ανέφερε ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος, Μάριος Πελεκάνος, στην κρατική τηλεόραση, ταξιδεύουν αυτή την ώρα στην Ελλάδα για να γίνουν ολες οι διευθετήσεις στο νοσηλευτήριο που νοσηλευόταν η Ζέτα Αιμιλιανίδου, καθώς και τη μεταφορά της σορού της στην Κύπρο.
Χρίστινα Γιαννάκη και Ζέτα Αιμιλιανίδου, δυο γυναίκες που τους ένωνε μια ισχυρή φιλία έτων. Αξίζει να αναφερθεί ότι όταν η Υπουργός Εργασίας, εισήχθη σε ιδιωτικό νοσηλευτήριο, ζήτησε να δει τη Γενική Διευθύντρια του Υπ.Υγείας.
Η απώλεια της Ζέτας Αιμιλιανίδου, βύθισε στο πένθος ολόκληρη την Κύπρο
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




